jump to navigation

Gérard Depardieu synger med diktatordatter 10.12.12

Posted by diktatornytt in Karimov.
Tags: , , , ,
trackback

Gulnara KarimovaDen franske skuespilleren Gérard Depardieu har åpenbart et godt forhold til Gulnara Karimova, den eldste datteren til Usbekistans president Islam Karimov. Nylig ble det kjent at Depardieu skal spille i en film Karimova har skrevet manus til. Men samarbeidet strekker seg lenger enn å jobbe med samme filmprosjekt. De to skal ha blitt gode venner og lager nå søt musikk sammen.

I tillegg til å være forretningskvinne, diplomat og designer, har Karimova en svært vellykket karriere som popstjerne under artistnavnet GooGoosha, og i forrige uke kom singelen The Sky Is Keeping Silent. Sangen er en duett med Depardieu, som hvisker med hes stemme på fransk i bakgrunnen, og ble spilt inn mens franskmannen var i Usbekistan for å diskutere det planlagte filmprosjektet med Karimova.

«Tilgi meg. Tilgi meg for alt jeg ikke kunne fortelle deg. Tilgi meg for ikke å klare å holde på deg … jeg tilgir deg,» synger den 63 år gamle skuespilleren.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

