jump to navigation

Fru Mugabe jaget britisk fotograf 24.06.13

Posted by diktatornytt in Museveni.
trackback

Grace Mugabe vet hvordan hun skal behandle innpåslitne journalister.

Familien Mugabe sammen med talk showverten Tambo (midten).

Familien Mugabe sammen med talk showverten Dali Tambo (midten).

Grace Mugabe, kona til Zimbabwes president Robert Mugabe, må tåle mye hets fra utenlandske medier. Heldigvis har den zimbabwiske førstedamen bein i nesen, og og lar seg ikke vippe av pinnen når journalistene blir for nærgående.

I et intervju med den sørafrikanske programlederen Dali Tambo forteller diktatorfruen om hvordan hun taklet en innpåsliten britisk fotograf.

«De så oss og begynte å løpe mot oss. Jeg sa ‘Nei, nok er nok. Hvorfor behandler dere oss slik. Hva har jeg gjort galt?’ Jeg la merke til at en av livvaktene mine snakket med en mann med et kamera. Han fortalte meg at de kranglet, fordi fotografen nektet å gi tilbake bilder han hadde tatt av meg og barna. Han visste ikke at jeg er en spurter. Så jeg løp etter ham og tok ham igjen. Jeg begynnte å slå ham. Han tryglet om å få kameraet. Jeg svarte ikke, men fortsatte å slå ham. Jeg hørte ikke på ham og fortsatte å banke ham opp,» fortalte den slagkraftige damen under intervjuet.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Legg igjen en kommentar

