jump to navigation

Mugabes datter er jomfru 07.11.13

Posted by diktatornytt in Mugabe.
Tags: , , ,
trackback

24 år gamle Bona Mugabe vil ikke ha sex før ekteskapet. Heldigvis for henne, skal hun gifte seg snart.

Nyforlovet.

Nyforlovet.

Bona Mugabe, datteren til Zimbabwes president Robert Mugabe, er forlovet. Den utkårede er Simba Chikore, som jobber som pilot for flyselskapet Emirates. De tradisjonelle bryllupsformalitetene ble gjort unna i Mugabes hjemdistrikt Zvimba i august. Brudeprisen skal ha vært på 35 000 dollar, noe Diktatornytt anser som en rimelig pris for en jomfruelig diktatordatter.

Under en tale på en kvinnekonferanse i hovedstaden Harare i oktober, sa Grace at med en gang hun hørte om forholdet, fortalte hun den kommende svigersønnen at hun ville at datteren skulle gifte seg som jomfru. Hun formanet også datteren til å holde seg kysk.

«Jeg sa til datteren min at jeg vil oppdra henne på tradisjonelt hvis. Ikke la den gutten ta på brystene dine eller kroppen din. Du må være ærbar og gifte deg som jomfru,» sa Grace til forsamlingen.

«Hun har hørt på meg, og jeg snakket med Simba og fortalte ham at jeg vil at datteren min skal gifte seg som jomfru, og det respekterte han.»

Bona studerer økonomi i Singapore, men avslutter studiene i høst. Bryllupet skal være i mars neste år.

«Datteren vår Bona uteksamineres med en mastergrad i neste måned. Husk at hun først fullførte en bachelorgrad og i mars neste år vil hun uteksamineres igjen, men denne gangen for å starte en familie,» proklamerte president Mugabe stolt på en skole i Goromonzi i oktober.

I Zimbabwe har det lenge versert rykter om at Bona ble gruppevoldtatt på en fest i Singapore, men moren avviser dette.

«Det er blitt rapportert at datteren min ble voldtatt … noe slikt har ikke skjedd. Hun er jomfru,» slo Grace fast på kvinnekonferansen.

Deretter henvendte hun seg direkte til datteren, som satt blant publikum: «Du gjør meg stolt og jeg er en stolt mor.»

Diktatornytt gratulerer med forlovelsen.

Kommentarer»

1. Birgitte johnson - 09.11.13

å herre…

2. Mugabe gir datteren 55 kyr og 100 000 dollar | Diktatornytt - 07.03.14

[…] Mugabe til Malawi for fire år siden. De to har datet siden det, men ifølge mamma Grace Mugabe, ventet datteren med å ha sex til hun giftet seg. Diktatornytt håper bryllupsnatten nådde opp til […]


Legg igjen en kommentar

